TAMPAX
Hola!!!
Tinc un problema i és que ahir vaig provar de posar-me un tampax pero no vaig saber com es feia, i crec que no m'entra. És possible? Em podrieu dir com es fa o algu?? merciii <3
Mariona Busto

Hola anonimaa!
Tranquil·la, moltes noies no ho aconsegueixen a la primera!
Et recomanem que per començar utilitzis tampons de la mida més petita i amb aplicador de plàstic, així et resultarà tot més fàcil. Busca una postura còmoda, i si cal, ajuda't d'un mirallet per localitzar bé l'entrada de la teva vagina, que és per on s'ha d'introduir el tampó. Llegeix les instruccions i veuràs que normalment ho acompanyen d'alguna il·lustració que et va guiant de com fer-ho.
Recorda que un cop el tens posat no l'has de notar ni t'ha de fer mal. Si et passa alguna de les dues coses, és que no el portes ben col·locat.
Paciència i intenta estar el màxim de relaxada, així tot serà més fàcil.
En el següent enllaç podràs veure en imatges com posar-te un tampó: http://www.adolescents.cat/noticia/9806/vingut/regla/no/posar-me/tampo
">
Esperem que t'ajudi!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat