Preservatiu
Hola tinc 17 anys
Si el preservatiu esta caducat i el fas servir, es nota alguna cosa o com surt els semen o algu?
Una altre pregunta
Ho vem fer amb proteccio pero al cap d'una estona em va tocar per dintre. Em vaig pensdre la pastilla del dia de despres. Tinc síntomes com dolor de pits. La regla m'ha de baixar el dia 11 d'abril.
Puc estar embarassada?
Ajuda! Gràcies.
Mariona Busto

Hola Sense nom!
Si el preservatiu està caducat, no podem assegurar que faci la seva funció correctament... pot trencar-se i deixar passar el semen dins la vagina. Per tant, sempre s'ha de comprovar abans si està caducat, i si ho està anar a comprar de nous o bé jugar a altres jocs sexuals on no entri la penetració. Pensa que si el preservatiu es trenca, perquè està en mal estat, mentre esteu mantenint relacions sexuals podeu no adonar-vos i pot donar-se un embaràs no desitjat.
Els símptomes que descrius poden ser per la pastilla de l'endemà o perquè t'hagi de baixar la regla en breus. Un dels inconvenients que té la pastilla de l'endemà és que pot produir certes irregularitats menstruals. Si el dia 11 d'abril no t'ha baixat la regla, fes-te una prova d'embaràs per descartar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat