Embaras?
Hola tinc 17 anys
Fa un temps ho vaig fer amb un noi. Vam utilitzar protecció pero despres de tocar el preservatiu es va rentar les mans amb un paper i despres amb va tocar per dintre la vagina.
Podria estar embarassada?
Mariona Busto

Hola Sense nom!
Si el semen va quedar dins del preservatiu, i ell el va manipular per fora, no hi ha risc d'embaràs, ja que els espermatozous han quedat dins del condó. Si va tocar el semen amb les mans, però després va netejar-se bé, tampoc hi ha risc d'embaràs.
Perquè hi hagi possibilitats d'un embaràs l'esperma ha d'entrar dins de la teva vagina. Per tant, si l'ejaculació entra en contacte amb les mans, és important que us renteu bé abans de tocar els genitals i evitar "mals de cap". Tingueu-ho ben present per la pròxima vegada.
Pel que ens expliques no ens dóna la sensació que fos una conducta de risc susceptible a un embaràs no desitjat. De totes maneres i com diem sempre, si la regla no et ve quan estava previst, fes-te una prova d'embaràs per descartar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat