em desenvolupare mes?
Hola, tinc 13 anys i tinc la regla des de fa 1 any, i des que em va venir per primer cop, no he notat q em creixin els pits res. Osigui, no tinc res, estic literalment PLANA. Es normal? Em creixeran més tot i tenir la regla desde fa 1 any? He sentit que et pots desarrollar fins un maxim de 2 anys després de la primera regla. És veritat?
Gracies.
Mariona Busto

Hola Maria!
La mida dels pits és un assumpte que sovint ha "preocupat" a moltes noies. Algunes els volen més grans, altres més petits... i és que, com és freqüent, mai plou a gust de tothom.
Tenint 13 anys estàs en plena època de desenvolupament, per tant tranquil·la. Que t'hagi vingut la regla, no significa que el teu creixement s'aturi de cop. Per tant, deixa que la naturalesa i el teu cos vagi evolucionant al seu ritme. Pensa que tampoc podem fer res ara mateix per accelerar-ho.
Així doncs, estima el teu cos i els teus pits tal com siguin!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Maria!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat