puc estar embarassada per fer petting?
Fa 3 setmanes aproximadament vaig fer petting amb la meva parella. I als 3 dies em va venir la regla, sense cap tipus de retràs. Però ara m'ha de venir d'aqui 10 dies aproximadament i tinc por de haver-me quedat ambarassada tot i que després d'haver fet fpetting ja em va venir la regla. Pot ser que m'hagi quedat embarassata per el simple fet de que el meu novio m'hagi fet dits i jo a ell una paja si el semen no va entrar en contacte amb la meva vagina? I apart després ja em ve venir la regla llavors no m'haig de preocupar, no? Es que em fan molt de mal els pits i he llegit per internet que es un sitoma d'embaras... gracies!
Mariona Busto

Hola Anonima!
Si el semen no va entrar en contacte amb la teva vulva o vagina, pots estar ben tranquil·la! A més, si et va venir la regla, això ens indica que no hi ha embaràs.
El petting, és a dir, el fregament dels genitals amb els genitals de la parella, amb la roba posada, les carícies, els petons, etc. són pràctiques en les quals no pot donar-se un embaràs. Per estar més tranquils, sempre que ho feu, eviteu que els genitals es toquin directament (i si ho fan, feu-ho amb preservatiu), i si es produeix l'ejaculació que sigui ben lluny de la teva vulva. Així podreu gaudir de la vostra sexualitat sense mals de cap!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat