No aconsegueixo posar-me prou calenta per tenir relacions sexuals amb la meva parella.
Hola!
El meu nòvio i jo portem intentant tenir relacions durant molt de temps però no podem. El problema és que quan ell em fa l'oral o em toca jo no sento res. I per tant mai aconsegueixo posar-me suficient calenta com perquè puguem arribar a la penetració. Jo no se masturbar-me a mi mateixa amb les mans perquè sempre ho he fet restregent-me amb un coixí. He intentat masturbar-me amb les mans segons diuen a internet però no aconsegueixo sentir res. Així que tampoc sé com indicar-li a ell com m'ho ha de fer. Els dos som verges i no tenim gens de experiència.
Em sento fatal perquè tota aquesta situació m'està fent senti inutil i odio veure com ell també està molt desquiciat i fart de la situació. No put evitar sentir que és culpa meva. Siusplau agrairia molt un consell. Gracies.
Mariona Busto

Hola QueenPotatoo!
En primer lloc tranquil·litat i fora pressions. Posar-se a tenir relacions sexuals amb tanta pressió i amb culpabilitat, no ajudarà mai a millorar la situació, per tant prengueu-vos-ho amb calma. Ningú neix ensenyat!
Quan tu et masturbes fregant-te amb un coixí, també et costa excitar-te o no? Si no et costa i ho aconsegueixes amb relativa facilitat, planteja't que fas de diferent i ensenya-li a ell com t'agrada sentir. Recorda que primer hem de conèixer molt bé com funciona el nostre cos i la nostra sexualitat per després poder explicar-li a la nostra parella.
Hem de tenir present que el gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant és molt important que el nostre cap estigui "connectat" amb allò que estem fent, amb allò que ens excita i ens agrada, ja que si només està en "modo negatiu" les coses segur que no surten bé. Recordeu que no només tenim els genitals, podeu jugar a estimular tot el vostre cos, a deixar que aquest vagi acostumant-se a les carícies, a les sensacions... veureu que si aneu més a poc a poc, us centreu a gaudir, sense esperar quelcom en concret, veureu que les coses van bé. Jugueu i descobriu de mica en mica què us agrada i què us excita!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat