Dits
Primer de tot gracies per adelantat per contestar els meus dubtes.
L'altre dia el meu novio em va fer dits i jo notava que em feia una mica de mal, el que pasa es que quan ho intento a casa meva quan estic sola no aconsegueixo que m'entrin i nomes em quedo per la part de fora, no se si no m'entraran perque estic nerviosa o perque tinc les ungles massa llargues i no m'excito bastant bé. Probablement estaré exitant-me malament per qué no entenc perque no m'entren els dits. Que podria passar?
Cristina Albó

Hola pesigollesplus,
Si del que es tracta quan "et fica els dits"  és que sentis plaer,
potser seria millor que li ensenyessis com et masturbes tu estimulant el
clítoris, més que introduir i treure els dits de dins la vagina.
És
possible que si et fa mal o et fas mal (i ja no tens himen perquè ja s'ha trencat),
sigui perquè no introduïu els dits en la posició correcte. Indica-li
tu, com ha d'introduir els dits (si és el que et dona plaer),
el millor és que primer ens coneixem a
nosaltres mateixes per a poder indicar a altres persones.
Per
tant, us animem a seguir explorant sobre la vostre sexualitat i a
explorar la zona del clítoris, més que l'interior de la vagina,
segurament així obtindràs més plaer i excitació.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat