2 coses *jomateixa*
Holaaa!!
Be, fa poc vaig notar que m'agradaven les noies, encara que crec que sempre m'he sentit mes atreta per les noies. Aixo a part. Vull comeixer noies, pero no se com fer-ho. que m'agraden nomes ho sap una amiga. Pero no tinc ni idea de com fer-ho ja que per on visc jo no hi ha llocs, ni associacions ni aixo.... podrieu dir-me on puc coneixer noies? crec que primer hauria de "sortir de l'armari" cosa que ni em suposa cap problema, crec, pero tinc por de que les meves amigues no ho acceptin, be, m'acceptaran pero no vull que es pensin res que no es. Ja que tinc una amiga amb la que sempre ens estem abraçant, petonejant, estem juntes tot el dia...pero a mi no m'agrada nires, pero tinc por de que si ho dic es pensi que m'agradi.
D'altra banda fa uns mesos vaig coneixer una noia. La vaig coneixer per el seu cosi, que es amic meu. I quan vaig saber que li agradaven les noies crec que me'n vaig alegrar... quan la veig em fa un salt el cor, pero crec que te alguna cosa amb una altra noia... m'agradaria parlar-li per whatsapp o aixi pero em fa moltissima vergonya i no sap que m'agraden les noies, i potser es queda en plan "perque m'obre aquesta noia ara?" em fa cosa obrir-la. Igual,emt d'aqui poc tornarem a quedar en grup amnb el seu cosi i la veure. Pero nose. Que puc fer amb tot???
Gracies!! Una abraçada❤
Cristina Albó

Hola jomateixaaaa,
Doncs potser, sabent que aquesta noia és lesbiana, podries parlar amb ella per explicar-li la teva situació i que ella mateixa t'ajudi a com començar a entrar en el món de l'ambient per la vostra zona. Podria ser un bon suport. Després ja es veurà si us agradeu o és només atracció, intenta no anticipar (encara que sabem que és complicar no fer-ho).
Si tens clar que vols sortir de l'armari, només has de donar el pas, si vols més informació sobre el tema, la nostra companya Paula Alcaide és experta en Psicologia Afirmativa, i està especialitzada en dones, et passem el seu enllaç http://www.palcaide.com
">www.palcaide.com .
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat