EJECULACIÓ PRECOÇ?
Hola,
mantindré relacions sexuals d'aquí poc i tinc por ja que hi ha vegades que quan vaig molt excitat hem corro rapid. He pensat que pot ser ejeculació precoç però quan em masturbo a la duxa o al lavabo he arribat a estar 15 minuts masturbant-me. Podria tenir ejeculació precoç? O només hauria de relaxar-me en aquell moment i no posar-me nerviós?
Gracies
Cristina Albó

Hola Anonimus,
Si tinguessis ejaculació precoç et passaria sempre, i pel que ens
expliques només et passa en alguna ocasió quan et masturbes individualment. Probablement
la teva estimulació més accelerada masturbant-te per arribar ràpid a
l'orgasme, per por a ser enxampat, etc... faci que la resposta arribi
ràpid!
Potser podries intentar gaudir de la masturbació, estimulant la teva
imaginació amb fantasies eròtiques, provant a ritme i velocitat més
lenta. També estaria bé que aprenguis a detectar el punt de no retorn (PNR),
el PNR és aquell punt en que si el passes ejacules encara que deixis
d'estimular i si pares just abans no ejacules. Si el detectes, podràs
controlar quan parar.
La primera vegada que tenim relacions sexuals amb penetració és normal que estiguem nerviosos i nervioses, intenta parlar amb ella, la comunicació i la confiança ajuda a que ens puguem relaxar en aquell moment i gaudir-lo una mica més. També estaria bé que reduïssis pressió a l'hora de tenir relacions sexuals amb penetració, ja que, possiblement per molt que aguantis, ella no arribarà a l'orgasme amb la penetració, demana-li que t'ensenyi com es masturba o que et guiï per anar coneixent el seu cos.
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat