SE LI BAIXA AMB EL CONDÓ...
Bones!
Tinc parella estable des de fa un temps, i fa 1 mes vam fer-ho per primera vegada pero vam tenir un problema. La cosa es que quan es posa el condó li baixa l'erecció i no hi ha manera de fer-li tornar a pujar amb el condó posat. Ja m'ho havia avisat que li baixava pero vaig voler probar-ho igual.. Què podem fer?! Ajuda si us plau...
Petons des de Girona :*
Cristina Albó

Hola Lauu99,
Fixeu-vos què és el que passa exactament en el moment que perd
l'erecció. En què està pensant? Segurament està més pendent que
l'erecció es mantingui que de gaudir del moment. A vegades quan un noi
perd l'erecció quan es masturba o manté relacions sexuals, té por que
torni a passar i per tant la pròxima vegada que ho torni a intentar està
pendent de "no fallar", provocant la pèrdua d'erecció.
Ell s'hauria de fixar en que el fet d'estar pendent de l'erecció del penis no et deixa gaudir del plaer
que pots estar sentint quan et masturbes. Per tant, li recomanaríem que es masturbis a poc a poc i que es centri en el plaer, en gaudir, en allò que
està fent i en les sensacions que li desperta. Si l'erecció es perd,
que estigui tranquil, no passa res, que continuï acariciant-se el cos, els genitals i
connectant el teu cervell amb allò que l'excita. Veurà com segurament
així tot funciona millor.
Quan això passa en el moment del preservatiu, sol anar associat a la pressió que els nois tenen de mantenir l'erecció per a poder penetrar i donar plaer a la seva parella amb el seu penis. Potser estaria bé que li expliquis que la gran majoria de noies/dones no senten plaer en el moment de la penetració, ensenya-li com et masturbes tu, qe vegi que pot proporcionar-te plaer sense necessitat d'ereccions.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat