ginecoleg!!!!
Hola tinc 14 anys i la meva mare m'esta presionant per a que vagi al ginecoleg, jo no hi vull anar perquè em fa una mica de por (que em faran i aquestes coses)i menys anar en la meva mare em fa una mica de corte em podrieu esplicar les vostres sensasions i el que em faran
Gracies
Elena Crespi

Hola de nou lolalolitalola!
Doncs és molt normal i és important que vagis al ginecòleg. Evidentment és normal que et faci cosa, per tant, pots fer dues coses: demanar-li a ta mare que t'xpliqui què et faran i que li demanis que et deixi entrar-hi sola.
A la primera visita et solen fer unes quantes preguntes i t'exploren a nivell genital per comprovar que tot està correct. Et faran un cultiu (agafaran teixit de dins de la vagina, no és dolorós) per veure si hi ha alguna infecció.
És molt important que ja puguis fer la primera visita al gine, aprofita que ta mare et dóna aquesta oportunitat!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
@tarongesenceres - Fbk: elenacrespipsico