No em cap la poia del meu novio
Hola bondia!
Ting un provlema, esk ma vui fullar al meu noviu pero no mi cap. No la te molt gran, li medeix 15cm pero no m'entra. Em toca i ho fa de puta mae, estic super satisfeta amb els meus orgasmes dsd que el conec.... es al.lucinant! ANFI, no m'entra de cap manera... ajudeume, o sino em suicidare, i morire menjada els gats que ting a casa. (TINC AL MILLOR NOVIO DEL MON!)
Mariona Busto

Hola Nunu!
No sabem si això que et passa és el primer cop que t'hi trobes o t'ha passat amb altres nois. És important que la zona estigui ben lubricada i que estiguis relaxada per tal que la penetració pugui donar-se sense problemes. Recordeu no anar directament a la penetració, jugueu, exciteu-vos, proveu primer d'introduir un dit, després un altre, etc.
Si veus que tot i així la penetració no s'aconsegueix, et recomanem que demanis hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar si tot està correctament, descartant que la causa sigui quelcom físic/orgànic.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat