Crec que soc idiota...
Fa un parell de mesos hem vaig tornar a parlar amb un noi que feia molt de temps que no sabia res d'ell. Fins aquí be, el que passa es el següent... Vem començar liant-nos, desprès de un parell de semanes vaig anar un parell de vegades a casa seva, i vem follar. Desprès d'això ell em va bloquejar per instagram i no em contestava els missatges, l'altre dia em va obrir i vem tornar a quedar i vem anar a casa seva, vem tornar a follar, aquesta vegada m'ha parlat un parell de vegades...
Em sento buida sense ell...
Que faig? AJUDA SIUSPLAU!!!
Mariona Busto

Hola MassaInsegura!
Ens dóna la sensació que tu sents alguna cosa més per aquest noi, oi? No sé si n'has parlat amb ell, si has pogut esbrinar perquè va deixar de parlar-te i et va bloquejar.
Has de tenir present que la teva felicitat ha de dependre només de tu i no pot dependre d'una altra persona, sinó no seràs lliure. Les dependències emocionals no solen ser bones. Si tenir relacions sexuals amb aquest noi et deixa després malament perquè no tens el que realment t'agradaria tenir, potser t'has de plantejar què és el que realment sents i fer valer allò que tu vols.
Et recomanem que parlis amb ell i aclariu què és el que voleu realment cada un de vosaltres.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat