akhvbfsh
Hola!
Tinc un greu problema, tinc 23 anys, i quan veig a nenes de 3 a 6 anys sem posa dura, he tingut sexe amb nenes de 6 anys, pero he vist que es resistien. Que puc fer perque no es resisteixin?
Elena Crespi

Hola eugeni,
doncs no pots fer res perquè es resisteixin. Pensa que el que estàs fent és ilegal. És un abús.
Una cosa és el que imagines (la imaginació és una cosa i no té límits) però l'altra cosa és la realitat. I si a la vida real tens relacions amb nenes de 6 anys o de 3 o de 7 o de 8... tan més menors que tu, estàs abusant d'aquestes nenes.
Per tant, et recomanaria que, sense cap mena de dubte, busquis ajuda psicològica per tal de deixar de fer-ho ja que és un problema per tu i també per les nenes. Repeteixo: és un abús.
Et deixo la web de la consulta jove per si vols venir a demanar-nos ajuda:
www.consultajove.cat
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
@tarongesenceres - Fbk: elenacrespipsico