Ejaculació
Quan ho faig amb la meva parella, acabo molt depressa i tot i que ella di qe no li fa res a mi em te preocupat perquè no vull que es cansi de mi. M'agradaria saber si hi ha cap manera per aguantar més estona.
IESP

Hola Tribal,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Entenc que quan parles d'acabar molt depressa quan ho feu, estàs parlant de la penetració, en primer lloc és molt important que la teva parella et doni suport, i pel que expliques el seu recolzament el tens!
Preguntes què pots fer per aguantar més estona, una cosa que et recomanem és que no centreu tota l'atenció a la penetració, la penetració és una forma més de jugar, per gaudir més estona podeu jugar a altres coses a més de la penetració, inclús algun dia podeu tenir relacions sexuals sense penetració i passar-vos-ho bé igual!
Si tota l'atenció la té la penetració el teu cap en el moment de tenir relacions està pensant "aguanta, aguanta aguanta" i això molt eròtic no és. El teu cap hauria d'estar pensant en "què bé m'ho passo, com m'agrada la meva parella i què bé ens ho passem junts".
Proveu i ja ens explicareu!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico