Ajuda pel meu pes
Hola adolescents! Sóc una noia de 15 anys i m'agradaria aprimar-me 10 quilos en poc temps, ja que tinc un problema de autoestima perquè em veig molt gorda. A la classe em solen insultar pel meu cos. Però jo no em vull aprimar per les coses que em diuen els meus companys, sinó perquè no em sento a gust amb el meu cos. Necessito ajuda!!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, entenc com et deus sentir, rebre crítiques i insults per part dels altres pot ser molt dur. El millor que pots fer és passar d'ells, aquesta gent acostuma a ser insegura i a tenir una baixa autoestima i el que volen, de forma inconscient, és que l'autoestima dels altres també sigui baixa, per això insulten als altres. No permetis que la teva autoestima depengui d'aquesta gent que no es mereix ni una mirada per part teva. A més, el teu físic és cosa teva i de ningú més. Aquesta gent deu tenir una vida molt buida i avorrida per estar ocupant el temps en criticar el físic dels altres. Parla amb els teus amics i professors sobre aquests insults que et diuen, ells et podran ajudar. Pel que fa al pes, la única cosa que has de fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport habitualment. No cal que facis res més, i encara menys perdre 10 quilos, ja que suposaria un problema de salut greu en una noia de 15 anys com tu, que estàs en plena època de creixement i el teu cos necessita tots els nutrients per créixer correctament. Parla amb els amics, els pares i els professors sobre com et sents, ells t'ajudaran a veure't millor. Molts petons!!