HO ESTIC FENT BÉ?
Hola, sóc bisexual, es una cosa que tinc clara.
El que passa és que vaig prendre la desició de no sortir de l'armari si no es donava la situació de tenir un noi com a parella (nomes 4 dels meus millors amics ho saben). I aquesta situació ne es dona mai, suposo perquè cap noi sap que ho sóc per la desició que vaig prendre. hauria de canviar la desició que hem coïveig?
Cristina Albó

Hola Cbl99,
Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos aquesta situació que et preocupa, gràcies de veritat!
Per fer el pas i sortir de l'armari, el primer de tot és acceptar-se a un mateix, aquest és el pas bàsic, saber qui ets, i estimar la teva identitat com a persona! El nostre  company Gabriel J. Martin és psicòleg i està especialitzat en psicologia afirmativa gai, a la seva pàgina trobaràs molts articles interessants
Quan et sentis preparat per donar el pas i dir-ho als teus pares, amics, etc... has d'estar preparat per esperar-te qualsevol resposta, però si no ho entenen el problema serà seu, ells també hauran d'assumir que el seu fill, el seu amic, té una orientació sexual diferent a la seva però igual de vàlida!
Tens dret a poder viure la teva vida de forma lliure i mostrant el teu amor cap a les persones que estimis, i viure l'amor de forma plena, sempre!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat