Crec que m'agrada el germà del meu millor amic
Hola!
No se que em passa, pero aixo mai ma passat. Sempre ma costat sentir sentiments cap una persona pero aquest cop va ser molt rapid. Crec que m'agrada el germà del meu millor amic. Vaig molt a casa del meu millor amic i sempre esta el seu germa. I a vegades el germa li diu cosas al meu millor amic de mi i ell mo diu i no se. Es tot molt raro. Ens veiem pel institut i ens saludem pero ja esta. El problema esq te una relació de distancia I no crec que mai passi res entre nosaltres.
No se que fer. Perque hem parlat poques vegades i ja ma explicat secrets seus pero em sap greu pel meu millor amic.
Gràcies.
Cristina Albó

Hola Maaria,
L'amor a vegades pot ser molt capritxós, oi? No sabem com és el teu millor amic ni com viurà que passi alguna cosa entre el seu germà i
tu... Pel que fa a que tingui parella, segurament farà que sigui més difícil que passi alguna cosa entre vosaltres. Valora també que potser et veu com la millor amiga del seu germà, i ja està, sense més intencions, encara que li parli de tu al seu germà (si sou millors amics i passeu molt de temps junts, és normal que en parlin, no creus?).
Si t'has de quedar més tranquil·la parla amb el teu millor amic, potser t'ajuda a entendre una mica més la situació.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat