No se que fer...
Ahir em vaig lia amb la meva millor amiga i em va agradar molt mentre que ho estabem fen li vaig dir de broma que erem lesbianes i ella em va dir que li agraden els nens pero sol ho vam fer per provar. Em sembla que jo si que soc bisexual o lesbiana i me enamorat d'ella.
Cristina Albó

Hola anònim,
Pel que ens expliques, les dues teníeu objectius diferents amb aquesta trobada. Ella potser només volia saber com seria liar-se amb una noia i tu potser ja senties alguna cosa per ella, si això era així, és normal que s'hagin confós les coses.
Possiblement, passareu per una època on hi hagi alguna tensió, ja sigui per part seva, com per part teva, ja que si tu sí que vas sentir quelcom més que l'emoció del moment i sents que estàs enamorada d'ella, pots sentir-te incòmode si et parla d'altres lios, o si t'explica que només volia provar però que no va sentir res. Ara bé, la història seria diferent si ella hagués sentit quelcom més per tu després de liar-vos.
Intenta ser sincera amb ella i amb tu mateixa i si estàs confosa, no pateixis, és normal, deixa que passi una mica el temps i veuràs com les idees s'aclareixen.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat