Fantesies sexuals amb una profe ( precupada).
Hola soc l'Oxana
Hi ha una profe meva que em fa tecnologia i la trobo molt guapa, ella es casara.
Un dia mentres m'estava masturbant vaig pensar amb ella i no se perquè, el cas esque quant estic a prop de ella em posu una mica nerviosa hi han davegades que em toca la esquena o la queta del cabell. Exemple: Fa dies estava fent robòtica amb ella i ella es va apropar molt a mi casi la seva cara em toca la galta i jo en aquell moment estava nerviosa.
Que puc fer?
Esque em sento incomoda quant esta al meu costat perquè penso que es molt guapa i em poso nerviosa.
Gracies un peto.
Cristina Albó

Hola Oxana,
El que imaginem mentre ens masturbem, són
fantasies, i com hem dit en moltes ocasions, les fantasies, fantasies
són. No determinen ni l'orientació sexual ni significa que vulguem que
es facin realitat.
Pel que fa al tema de posar-te nerviosa quan
tens la professora a prop, és normal, no pateixis. Aquests indicis no
signifiquen res, potser sents atracció per aquesta professora, potser
t'agrada, però potser senzillament després del que et va passar mentre
et masturbaves, ara et sents incòmode.
Si el que et preocupa és la
teva orientació sexual, necessitaràs més temps per a definir-ho ja que
l'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem i no en
funció de amb qui tenim fantasies o ens liem. Per tant, es necessita
temps per a definir-nos-hi, si és que no ho tenim clar.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat