Problemes amb el semen
Ola, tinc 15 anys i me masturbat molts cops pero mai a sortit semen, es greu? que em pasa? puc saber d'un altre manera si tinc semen?
Cristina Albó

Hola sos,
La meva companya Mariona va respondre la teva consulta el 14/01/17. T'adjunto la seva resposta:
Hola sos!
Estàs encara en període de creixement i segurament no
tardis a tenir la teva primera ejaculació! Generalment els nois
comenceu els canvis corporals entre els 10 i els 15 anys, però sempre hi
pot haver alguns casos que comencen abans o més tard d'aquestes edats, i
això pot estar dins la normalitat. De totes maneres, i davant la teva
preocupació, sempre és important consultar amb el nostre metge perquè
pugui valorar-ho i orientar-nos sobre el nostre desenvolupament! El
metge podrà indicar-te si està tot funcionant correctament. No tinguis
vergonya, recorda que quan es tracta de salut, no hi ha vergonyes que
valguin! Aprofita quan vagis a la revisió mèdica per comentar-li els
teus dubtes.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
I l'enllàs de la consulta contestada: http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/44682
">
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelanaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat