M'avergonyeixo al tenir sexe
Resulta que tinc novia i quan ens liem i fem preliminars no estic del tot segur i hi han cops que em poso molt nerviós i em sento insrgur de mí mateix per dues raons:
- La primera és que em preocupa el què ella pensi del tamany del meu penis.-
- Em preocupa també que ejaculi massa rapid...
Mariona Busto

Hola Toni445!
- Si ella t'estima i està amb tu, segurament no pensarà res de la mida dels teus genitals. Estigues tranquil i estima el teu cos tal com és.
- Has de tenir present que les primeres vegades és força habitual que l'ejaculació es produeixi ràpidament, i no passa absolutament res, al contrari, és completament normal que els nois joves, amb poca experiència i davant d'una situació que us agrada i us excita ejaculeu més ràpid del que us agradaria. Estigues tranquil i centra't a gaudir i passar-ho bé. Si es produeix l'ejaculació, no teniu per què parar de jugar, podeu seguir estimulant-vos. Intenta no anticipar el que passarà i gaudeix dels moments amb la teva nòvia!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
Toni445
Gràcies Mariona m'has ajudat bastant!