ns que fer
hola,
Ya fa unes cuantes semanes que he esta mirant com ferse dits perque siempre els nois al cole parlen de aixo y totes les meves amigues sempre diuen que quin fastic pero yo ho vull provar i ns si fer-ho o no que faig pq tampoc tinc molt clar com fer-ho
Mariona Busto

Hola anonim!
Masturbar-se o no és una decisió personal i íntima. Fer-ho no té cap cosa dolenta, al contrari, et donarà un millor coneixement del teu cos i la teva sexualitat, però en cap cas és una pràctica obligatòria.
La nostra recomanació és que primer de tot observis els teus genitals, ho has fet mai? Localitza cada part i sigues més conscient de com són:
Recorda que l'estimulació externa dels genitals sòl ser molt plaent, especialment el clítoris i els seus voltants. Si ho vols, pots introduir un dit dins la teva vagina, i explorar les sensacions que vagis tenint.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat