No en tinc ni idea de com depilar-me el 'xixi'. Ajudeume!!1
Tinc 17 anys i encara soc verge. Ho vull fer per primer cop amb el meu novio actual pero no se com depilarme el 'xixi'.
Nose com els hi agrada als nois o com ho porten la majoria de les noies. M'he l'he de depilar tot? Deixar-me una mica de pel? I ho vull fer a casa, es a dir, no vull anar a un centre de estetica
Mariona Busto

Hola Anonim!
El que és més important és que el portis com a tu t'agradi. Els genitals són teus i tu decideixes si vols o no depilar-te'ls.
Pensa que per gustos colors, hi ha nois i noies que prefereixes depilar-los, d'altres que volen una mica de pèl i d'altres que no volen res de depilació. Recorda que per mantenir relacions sexuals no és necessari depilar-se, és una opció personal de cada persona.
Si finalment decideixes que vols depilar-te, la nostra recomanació és que vagis a un centre d'estètica, ja que és una zona sensible i podran fer-t'ho millor i assessorar-te sobre les diferents opcions. Si no ho vols, pots fer-ho tu a casa. Pots fer-ho amb una fulla d'afaitar, ajudant-te amb un mirall i vigilant molt no tallar-te. Has de pensar però que amb la fulla d'afaitar els pèls surten molt ràpidament i sòl picar una mica quan surten.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat