Tinc molts dubtes sobre la primera vegada i tot el tema de les relacions sexuals
Tinc 16 any i fa 3 mesos que estic amb el meu novio, i els dos ja volem mantenir relacions sexuals. Jo soc verge, pero ell no. I no se com actuar. Em podrieu explicar com funciona la primera relacio sexual i donarme alguns consells?
merci!!
Mariona Busto

Hola Anonim!
És molt important que ho facis amb la persona que tu vulguis i quan realment et sentis preparada per fer-ho. Has de tenir present que ningú neix ensenyat, per tant, és normal que les primeres vegades les coses potser no surtin com un s'espera.
Estar tranquil·la i relaxada, en un lloc on ningú us pugui interrompre, etc., són factor que ajudaran a que les coses vagin millor. La nostra recomanació és que no correu, que aneu adaptant-vos al ritme que aneu necessitant. Tampoc cal anar directament a la penetració, no? Així que no oblideu acariciar-vos, descobrir tot el vostre cos abans i deixar que aquest vagi excitant-se i responent a l'estimulació que rep.
Molt important també que aneu comunicant-vos i indicant-vos el que us agrada i el que no. Això facilita molt les coses!
Per últim, i no menys important, recordeu fer servir preservatiu durant tota la relació sexual. D'aquesta manera podreu gaudir de la sexualitat de forma responsable i evitareu molts mals de cap. (Tingueu-ne més d'un per si de cas ;) ).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat