AJUDA
Soc una noia de 17 anys i crec que m'he acabat enamorant de la meva millor amiga, pero ella té novio.
La veritat es que no se que fer, perque si li dic tinc el risc de perdre-la i es la meva vida, pero ja no puc aguantar més, li dic o no?
l'altre dia vaig anar a casa seva i em va tocar el cul (suposu que ella ho fa en broma, pero a mi em posa de veritat), i també va haveri un moment on em vaig girar i casi ens liem.
No sóc lesbiana pero no se que em pasa amb ella, no m'importaría tenir res amb ella. Crec que es la meva debilitat.
Necesito consells, ajudeu-me siusplau, gracies.
Mariona Busto

Hola noia 16 anys!
Dir-li o no dir-li és decisió teva, però et recomanem que posis bé en una balança els pros i contres de fer el pas i dir-li el que estàs sentint. Has de tenir present que ara ella té parella... i això, vulguis o no, complica una mica les coses.
Si ella et dóna senyals que pot haver-hi alguna cosa entre vosaltres, parla-ho amb ella, intenta aclarir el que està passant, assumint el risc que això pot tenir si aprofites també per dir-li el que t'està passant.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat