Crec que m'agrada el meu profesor
Bueno fa un temps que hi ha un nou professor a l'escola, al principi quan va arribar no em queia molt bé ja que es una miqueta pesat, pero bueno danys col·laterals. El cas es que fa uns dies em va donar l'examen trimestral de castellà, i l'havia suspes, ell em va preguntar que perque li havia suspes i li vaig dir que era perque no sabia metrica, i com que ara començavem amb el tema de la sintaxis ell em va preguntar si tenia dificultats i li vaig dir que si perque a mi s'em dona molt malament la sintaxi, el cas es que desde aquell dia es com molt atent nose, a cada clase em ve a parlar i a dir-me exercicis mes sezills per fer i un dia me'l vaig trobar al metro i vam estar parlant una mica. El cas es que es molt mono i no se que fer, a mes es jove jo crec que tindra uns 20,22 anys i jo tinc 15/16.
Mariona Busto

Hola Yaoilover!
No ets la primera persona que se sent atret/a per un professor. De fet és força habitual que ens enlluernem i sentim que admirem moltíssim al nostre professor.
Sovint el que passa és que confonem els nostres sentiments d'admiració pels d'enamorament. Has de pensar que una relació amb aquest professor, a dia d'avui, seria inviable. Esteu en moments vitals molt diferents i ell és el teu professor, no podem oblidar-ho.
Així doncs, gaudeix de les seves classes, aprofita l'ajuda que et dóna amb les dificultats que tens en sintaxi i deixa que els teus sentiments vagin posant-se a lloc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat