no se que fer
avera, a mi de sempre m'havia agradat un nen, però desde feia ja messos que estava oblidat, i ara unicament erem millors amics. tot anava bé, fins que fa uns dies em va dir que li agrado.
em va costar molt creure-m'ho, ja que em vaig quedar en un estat de shock, pero quan ho vaig entendre bé, vaig notar que jo també sentia alguna cosa per ell, tot em recordava a ell.
fins aquí tot força bé, pero després ve que una de les meves millors amigues, fa unes setmanes estava penjada per ell, i li molava moltisim, pero ell la va tractar força malament, i la fet patir i plorar bastant. ella diu que ja l'ha oblidat, però quan li dic de que vull tenir alguna cosa amb ell, diu que si tinc alguna cosa no em parlarà i es cabrejarà molt.
l'altre cosa és que desde fa un mes i mig, estic sortint amb un nen.
estic molt confussa, ja que nose que fer. que faig? deixo al meu novio, i que la meva amiga s'enfadi i vaig amb el que fins ara era el meu millor amic?
deixo pasar el temps, i ja se'ns passara?
la veritat és que no sé que fer i necesito molta ajuda.
m'agradaria estar amb ell, però no m'agraden les conseqüencies que tindré
Mariona Busto

Hola anoonimm!
És normal que estiguis confosa davant d'aquesta situació. La nostra recomanació és que et donis més temps per veure què és el que sents exactament. Tu ara dius que tens nòvio, i és important que si decideixes estar amb ell, i estiguis de totes, totes. És difícil prendre una decisió si encara tens parella, no creus?
El nostre consell és que no et precipitis, que valoris bé que sents i que posis en una balança les diferents opcions que tens i les conseqüències de cada una d'elles. Què fer o no fer, amb qui estar o no estar... és decisió teva.
Esperem que et vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat