PROFESSORS
L' altre dia, la professora em va dir que em veia molt perdut en l'assignatura i que si volia anari a les hores del pati a feri repas amb ella, el problema ve aqui, quan mestava explicant l'aparell reproductor, mu va ensenyar mitjançant dibuixos, pero llavors em va dir, m' hauras de fer un treballet per poder aprovar el trimestre, que era fer una exposició de l'aparell reproductor davant d'ella, arriba el dia de la presentació, mentre estava presentant, em vaig ficar calent, i sem va empinar la polla. La professora ho va veure, i llavors ella em va dir que continuessa pero quan vaig acabar de presentar, la professora em va dir que em ficaria un 9 a l'assignatura si accedia a fer-li un treballet. Aquell treball era mantenir relacions sexuals amb ella, Vaig dir-li que si hi ho vam fer, llavors estava sonant la sirena i ho vam continuar fent, pero llavors vam passar de la seva classe al lavabo de professors, i vam començar a mantenir relacions sexuals novament, no vaig assistir més a classe durant aquell dia. Llavors porto tres anys amb la mateixa professora i sempre me fico molt calent al veurela ja que esta canyon i te 25 anys. Sempre ens fem miradetes i aquestes coses. Que he de fer?
Cristina Albó

Hola The Madness,
Doncs, el que has de fer és tallar aquesta situació des de JA. Aquesta situació és molt greu, ves amb molt de compte perquè és molt normal, per part de l'alumne/a, enlluernar-se, enamorar-se o sentir atracció per un professor o una professora. Però per part del professor/a, pensa que el que va fer és denunciable ja que és il·legal. Esteu en rols molt diferents i hi ha un joc de poders que pot desencadenar en alguna cosa lletja i greu!
Un professor és una professor i no ha d'embolicar-se amb els seus alumnes. Si sents que pot tornar a passar, ves amb molt de compte, no per les classes sinó per tu, per la teva seguretat.
Vigila molt!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat