Esper-ho que tinguis la solució.
Hola!! Segurament, el que t'explicaré ara mateix t'extranyerà una mica ja que no conec a ninguna noia que li passi el mateix que a mí.
Fa 4 anys o així, vaig tenir problemas d'alimentació, no vaig arribar a ser ni anoréxica ni bolímica, l'únic que hem vaig aprimar molt, també com a conseqüència de l'estirament que es fa quan som petits. El cas és que, als 13 o 14 anys no tenia pel en moltes zones en que ara sí que en tinc, per exemple la panxa, els braços, les mans els dits... Ma mare sempre hem diu que això és degut a què em vaig aprimar molt ràpid, però aquesta no és la qüestió.
Com he dit anteriorment, tinc pels en zones que no m'agradaria tenir-ne ja que no són molt normals i a més fan lleig. M'agradaria saber si hi ha alguna mediació, aliment o teràpia que fagi que aquest pel no crexi o bé que l'elimini. No vull cap tipus de depilació amb cera, cutxilla, crema o láser, ja que m'hen tornarien a sortir i fer-me la láser a la panxa no vull.
Considero molt oportú tenir una terapia per totes les persones que tenen dubtes ja que personalment a mi em feia molta vergonya anar a preguntar a la farmacia o al metge.
Esper-ho la teva resposta, moltes gràcies!!!!!
Sara Bujalance

Hola natvm.nv! Gràcies per compartir amb mi la teva situació! Aquest pèl que dius que t'ha sortit pot tractar-se del lanugo, un tipus de pèl que surt quan una persona s'aprima molt com a conseqüència de la manca de greix al cos. Per tant, el millor que es pot fer per fer-lo desaparèixer és menjar de tot i suficient per a que el propi cos l'elimini. Si tu ja fa temps que estàs menjant correctament i tot i així no marxa, el millor que pots fer és consultar-ho amb un dermatòleg, ja que ell et pot donar la solució. No tinguis vergonya de preguntar-li al metge, tot el que parlis amb ell serà confidencial i és un professional que t'entendrà i farà el que pugui per ajudar-te. Pensa que no ets ni la primera ni la última persona a la que li passa això i és una cosa normal, de la que no t'has d'avergonyir. Molts petons!!