Gorda
Hola, fa temps qe no em sentu be am mi mateixa medeixo 1,58 i peso 63 quilos. Porto molt temps intentant perdre pes i no ho aconsegueixo... Alguna dieta recomanada??
Sara Bujalance

Hola JU#516! No cal que facis cap dieta en concret, la única cosa que necessites fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide dels aliments), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en pots fer més, millor. A part d'això no cal que facis res més. Per una altra banda, el pes no depèn només de la dieta i l'esport que fem, també depèn d'un factor genètic (la constitució), que no podem canviar. Per això és tan important que ens acceptem tal i com som, perquè hi ha moltes coses del físic que no podem ni triar ni canviar. No és necessari que et trobis malament pel cos, parla amb alguna persona adulta de confiança sobre com et sents, els pares, professors, avis... de cara a que et pugui ajudar a sentir-te bé. Molts petons!!