que farieu vosaltres?
Bon dia,
fa dos dies vaig somiar amb un noi que em va agradar moltíssim, ens coneixem des de que érem petits i em va agradar com un any sencer i vam arribar a ser millors amics durant una temporada, però amb el temps vam deixar de parlar i ara ja no parlem.
La situació és que vaig somiar amb una situació bastant intima, abraçats, fent-nos petons, carícies... Una somni que em va desconcertar molt!
No se com, ahir a la nit ens vam trobar en un sopar, i vam estar parlant molt i rient com quan érem millors amics, i m'ho vaig passar molt bé. Quan vaig arribar a casa, tenia aquella sensació de estar flotant, rient per tot, no podia deixar de pensar en ell... i llavors vaig caure. M'he tornat a pillar? No podré suportar ser amiga seva i ja està un altre cop.
Mariona Busto

Hola SiPensesimElMateix...!
Doncs sí que podria ser que t'hagis tornat a pillar... però la resposta a això només la pots tenir tu. Estigues tranquil·la i dóna't temps per anar assimilant el que sents. Tot això va passar ahir a la nit, per tant calma. Deixa uns dies a veure què vas sentint i veuràs com de mica en mica vas aclarint-te més.
Si finalment es confirmen les teves sospites i t'has tornat a pillar d'ell, hauràs de valorar si vols fer un pas més per intentar alguna cosa més amb ell.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat