DIsfrutar del sexe
Bon dia!, bueno fa uns mesos que vaig començar a practicar sexe amb la meva parella, la primera vegada vaig sentir una mica de dolor perquè era la primera vegada, i la segona, la tercera, i la quarta també a pesar que cada vegada menys, fins que ara ja anem per la sisena vegada aproximadament i no hem fa mal però no aconsegueixo disfrutar, és a dir, tampoc sento plaer, i bé, jo penso que és perquè és per la meva inexperiència i per ser les primeres vegades potser hi ha gent que li costa més arribar, confio en què sigui normal i amb el temps li vagi pillant el gustillo. Espero..
Cal dir també que ni amb el sexe oral ni amb la masturbació mai he arribat a l'orgasme tampoc ( un dia masturbant-me vaig ejacular però vaig parar perquè era la primera vegada i hem vaig espantar jajajja) però sí que disfruto.
No sé perquè però moltes vegades tinc la sensació que hi ha alguna cosa que hem frena i li he de dir a la meva parella que pari. Intento estar tranquil·la però mai arribo a l'orgasme o a gaudir al màxim, ja que he de dir que tampoc conec la sensació d'orgasme així que no sé com la reconeixeré. Espero que hem pugueu aconsellar i aclarir una mica el tema, ja que estic bastant preocupada.
Mariona Busto

Hola Natt!
És important que coneguis bé el teu cos, que experimentis amb calma i tranquil·litat, per anar descobrint de mica en mica què t'agrada, què t'excita, etc. Recorda que el millor camí per aconseguir un orgasme és amb l'estimulació del clítoris. T'animem a que localitzis el teu!
L'estimulació del clítoris pot ser directa o indirecta mentre esteu practicant la penetració vaginal! Recorda també que el gran òrgan sexual és el nostre cervell, ens hem de donar permís per gaudir i passar-ho bé! És important que estiguem "connectades" amb allò que estem fent, amb les sensacions, amb allò que ens excita, etc. No tingueu pressa, aneu a poc a poc, i aneu experimentant sensacions. Sovint, com menys pendents estem de l'orgasme, més fàcil és que aquest arribi ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat