NO SE QUE FER!!!
En els nois, els hi agraden les noies primes. Però els meus pares no em deixen aprimar.me més.
Tinc 22 anys i peso 35kg. això per mi es molt poc!!!!!!!!!! jo vull pesar menys!!!!!!!!!!!
Contesteu ràpid plissssssss!!!!!!!!!!!!!!!!
Sara Bujalance

Hola tototiti! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. Si el teu pes està en 35 quilos és molt urgent que vagis al metge. 35 quilos és massa poc per la teva edat i vol dir que la teva salut està en perill greu, per això els teus pares no volen que aprimis. Sé que deus estar passant-ho malament, per això la única manera de que et puguis trobar és parlar amb els pares i el metge per a que t'ajudin. Pel que fa als nois, tenen gustos ben diferents, no a tots els nois els hi agrada el mateix tipus de noia i el que sí està clar és que el que no volen és una noia malalta. Demana-li ajuda al metge. Molts ànims i molts petons!!