Dos més grans -------------------------------------->
Doncs bé, fa des d'Agost que parlo amb un noi de 17 anys; aquest és el germà de la meva millor amiga. Per tant, la relació amb ell és bona ja que ens coneixem de tota la vida. Però vam començar a parlar molt i ens vam com pillar l'un de l'altre ja que hi havia molt de morbo. Total que un dia ens vam acabar liant a casa seva. Després ja no vam anar parlant tant i la cosa es va quedar allà. Al cap de dos mesos vaig decidir explicar-li a la meva millor amiga, i li vaig dir que no tornaria a passar ni res. La veritat és que em sento molt afortunada de que s'ho prengués bé i em digues que no passava res, que no canviaria la nostra relació. I ara ja fa un mes o així que parlo amb un altre noi, també de 17 i aquest és el millor amic del germà de la meva millor amiga. Ell em tira una mica la canya però jo no sento res per a ell i no crec que m'hi liés, el cas és que m'agrada parlar amb ell. I ahir de cop, em va obrir el germà de la meva millor amiga diguent-me que m'havia vist i que li poso molt que li agrado una mica, que vol repetir i que l'última vegada el vaig deixar amb tot el calentón. El cas és que em va dir que volia fer-ho amb mi, que ell no era verge i que volia fer-ho amb mi que li venia molt de gust, que seria molt maco. I a mi em va posar molt, però penso que no estic preparada, bàsicament perquè seria primera vegada (ell ho sap) i per la tot el que ens envolta. Però en realitat em posa molt i en tinc ganes, cada cop que el veig pfff me'l vull fer enserio. A més em diu cada cosa...
Què faig, ho faig amb ell o no?
Mariona Busto

Hola Siraa11!
Si fer-ho o no fer-ho, és decisió teva, nosaltres ni ningú pot decidir per tu. De totes maneres si tens dubtes i encara no et sents preparada, la nostra recomanació és que t'esperis i et donis més temps per sentir-te a punt per fer un pas tan important i tenir-ho tot més clar. Pensa que encara que et posi, que t'agradi el que et diu, etc., això no significa que ho hagis de fer ja. Perquè dues persones tinguin sexe, cal que totes dues parts hi estiguin d'acord i se sentin preparats per fer-ho. Així que, tranquil·la, no cal córrer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat