Ajudeu-me
Hola, soc una noia de 16 anys i tinc un problema.
L'altre dia, el meu novio (18 anys) i jo (els dos som verges), ho vam voler fer perque ja estavem preparats, pero quan ho vam intentar, no entrava i al final, després d'uns quants intents, no vam aconseguir fer-ho. A part d'aixo, em feia molt pero que molt mal (no se si es perque tinc molt estreta la vagina o ell la té molt gran, no ho se).
Es normal que no entrés o que em fes molt de mal?
Mariona Busto

Hola noia de 16 anys!
És habitual que la primera vegada no surtin les coses com ens esperàvem. Així que tranquils! Recordeu que és molt important que, tot i els nervis normals de les primeres vegades, intenteu estar relaxats, tranquils, sense possibles interrupcions, etc., ja que tot això facilitarà molt les coses.
Si estem molt tensos, el nostre cos també ho està, i la nostra musculatura vaginal també es tensa, la lubricació disminueix, i tot plegat pot dificultar la penetració. Per tant, és molt important no córrer ni anar directament a la penetració, aneu a poc a poc i deixeu que el vostre cos vagi excitant-se, que la zona vaginal estigui força lubricada... proveu primer d'introduir un dit, si no fa mal, proveu d'introduir un segon dit, així anireu acostumant la zona i serà més fàcil passar a introduir el penis.
Centreu-vos en gaudir, en passar-vos-ho bé i veureu com així tot sol funcionar millor! Per últim, no oblideu fer servir preservatiu durant tota la relació sexual ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat