soc moltprima
holaa, totom ho diu i jo també ho estic notant el que soc molt prima , sóc una nena de 12 anys casi 13 medeixo 1'47 mes o menys, y peso 36'5 es molt poquet i si et dic la veritat no mentusiasma el menjar pero amb fa vergonya anar de compres y agafarme un S o XS em sento rara peruèles meves amigas sagafen una o dos talles mes que jo pero tampo amb faig mirar per els seus espectes perque elles dons clar pesen mes que jo , ajudam siusplauu
Sara Bujalance

Hola! Entenc com et deus sentir, a l'adolescència és habitual que noies de la mateixa edat tinguin cossos molt diferents, perquè unes comencen a desenvolupar-se abans i unes altres després. Tingues paciència, encara ets molt joveneta i tens molts anys per davant per créixer, et posaràs més alta i el teu cos madurarà i anirà prenent formes més adultes. A més, ningú és millor o pitjor per fer una talla més gran o més petita, la mida del cos no diu res sobre el valor de la persona, i totes les persones tenen dret a sentir-se bé amb si mateixes sigui quin sigui el seu físic. La única cosa que has de fer és menjar de tot i equilibrat per assegurar-te de que el teu cos rep tots els nutrients necessaris per créixer correctament, i tenir paciència mentre creixes. Molts petons!!