Es normal?
Des de la primera volta que me vaig besar amb un noi, tots han intentat posarme ma "ahi baix"...
Es normal que els xics estiguen aixi de exitats a aquesta edat?
Que puc fer per a frenarlos?
Em pareix un poc incomode que sols vuiguen aixo... A mes que em dona molta vergonya que em toque ahí...
IESP

Hola summer,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori per a resoldre els teus dubtes. Tan els nois com les noies en l'adolescència volem experimentar, descobrir, conèixer tot el que té a veure amb la sexualitat. Ara bé, una cosa és voler descobrir la pròpia sexualitat, i una altre cosa és forçar d'alguna manera a una altre persona descobrir-la junts.
Preguntes com pots fer-ho per frenar-los. Doncs, ben senzill, si intenten tocar on no vols que et toquin els apartes la mà. La teva sexualitat és teva i ets tu la única persona que decideix quan "sí" i quan "no", i si de moment encara és "no", els altres ho hauran de respectar. I si en algun moment et fan sentir pressionada, i tu no vols, fes-ho valer, tu manes sobre la teva vida sexual i sobre els teus ritmes.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico