sexe oral, ni idea del tema..
Bones sóc una noia i tinc 18 anys, m'agradaria saber com fer-li sexe oral al meu nòvio.. ell ja me n'ha fet i tot això ja que per l'experiència, és més expert en el tema, però jo no en tinc ni idea. No sé com fer-ho perquè li agradi i li doni gust. Em podrieu dir alguns "trucs" o guiar-me una mica?
Cristina Albó

Hola Lele8166,
Per començar, per practicar sexe oral és important que utilitzeu el preservatiu ja que així evitareu Infeccions de Transmissió Sexual.
El
sexe oral tracta d'estimular els genitals de la teva parella amb la
boca, amb la llengua, etc... comenta amb ell que no saps com fer-ho, si
t'has de sentir més còmode tápali els ulls (hi ha gent que al principi
li pot fer vergonya que la mirin mentre fa sexe oral).
El més
important és que en pogueu parlar i que us protegiu de les Infeccions de
Transmissió Sexual. I si no estàs segura de fer el pas, no el facis, no
cal córrer!
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat