"Liar-te"
Hola!!
M'agradaria fer una consulta sobre com va això de liar-se, ja que no ho he fet mai (sóc "petita" per fer-ho, crec jo, però alguns de la meva edat ja ho han fet, per això em vull informar)...
Vaig al gra, m'agradaria saber en que consisteix liar-te (quines diferències hi ha amb les relacions sexuals) , on es pot fer, com és fa, com agradar... i coses així, si se us acut alguna cosa més que em pugui interessar poseu-ho plisss!!
Bé, espero la vostra resposta, moltes gràcies!!
Cristina Albó

Hola Anònim,
Comencem pel principi: quan la gent parla de "liar-se" fan referència a petons i carícies en alguns casos; en canvi, quan la gent parla de tenir relacions sexuals, s'acostuma a parlar de masturbació individual, masturbació en parella, sexe oral, penetració vaginal, penetració anal, etc...
Responent a la teva consulta sobre "liar-se, sentim dir-te que no hi ha uns passos a seguir per liar-se. Has de tenir clar que ningú neix ensenyat i que per sort no hi ha una única manera de fer-se petons!
El que sí que és important és sentir que tens ganes, que sents curiositat i que estàs preparada.
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus, si vols acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis.
El lloc on liar-se pot ser molt variat, des de casa, fins un parc, depèn de les possibilitats de cadascú.
Si tens més preguntes concretes, torna a escriure'ns i et respondrem encantades :)
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat