Dits
Al principi em ficava els dits, però he descobert que em fico una mà sencera i no aconsegueixo que em doni plaer. Quan estic sola a casa agafo la manguera me la fico fins al fons i l'engego, però tampoc em dona plaer. Llavors agafo al meu gos i em poso mermelada al "xixi" i me'l llepa, i així si que tinc plaer. M'he adonat de que m'agraden els gossos, i només puc tenir sexe amb gossos, és un problema? O estic boja? Necessito AJUDA! Gràcies.
Elena Crespi

Anònima, si realment estàs tenint relacions amb el teu gos, de veritat, et diria que hauries de buscar ajuda. Realment un gos no és amb qui has de tenir relacions sexuals.
Per molt que t'introdueixis coses dins de la vagina, la vagina no és especialment sensible, per tant, acaronar els genitals externament és la clau.
Però et dic molt seriosament que és molt important que deixis de tenir relacions sexuals amb el teu gos ja que és un abús per part teva cap al gos. Ell no pot escollir ja que no és conscient del que està fent, per tant, no has de fer-li això.
Demana ajuda.
Elena Crespi i Asensio -www.iesp.cat
@Tarongesenceres - Fbk: elenacrespipsico