love is lost.
Hola. porto temps colada per un noi uns anys major que jo i he intentat fer tot el possible per que li moli, i resulta que de mentres s'estava lligant a una tia que jo ja sospitava que li molava, m'emparanoiava molt i ara resulta que estan junts, ho sabia i em sento imbècil per anar-li tot aquest temps darrera. La meva autoestima ha baixat un altre cop en picat, aquella noia es guapa, prima, treballadora i esta millor que jo clarament, necesito recuperarla pero ara em donc un fastic increible després d'aixo, no l'he tingut massa alta mai pero aquests mesos ho he intentat, i aixo m'ha fet desplomar-ho. Tinc 18 anys i no he lligat mai.
Estic molt destrossada, casi no puc ni dormir, me'l estimava molt i tinc una barreja de sentiments qe fan que estigui fatal, i una de bajones i subidones molt sobtats que el meu cos nose ni com els aguanta, m'he enterat de que estan junts fa unes hores i estic molt malament a pesar de que no som res aixo m'afecta igual que com si haguessim sigut algo...
No se que fer a partir d'ara, a ell el seguire veient pq treballa amb mi i es inevitable tenir que dirli algo, NO vull recaure en ell pro tampoc passar d'ell perque es nota, no se que fer... Moltes gràcies!!
Cristina Albó

Hola,
Aquesta consulta aniria al Consultori de Psicologia, ja que té més a veure amb com recuperar la teva autoestima que no pas amb la teva sexualitat, de totes formes no deixarem la teva consulta sense respondre, només faltaria!
La situació que estàs vivint no és gens senzilla, possiblement és de les més incòmodes, però no ens agrada que l'autoestima t'hagi baixat tant en "picat" per l'aparició d'aquesta noia, ni que et sentis tant ridícula pel fet d'haver-te interessat per aquest noi (tu no podies saber si estava coneixent a una altre noia mentre també parlava amb tu).
L'autoestima és una de les coses que no podem descuidar mai i tampoc podem basar-la en la comparació que fem de nosaltres amb les altres persones. Per intentar recuperar-la hauries de poder trobar temps per dedicar-te'l a tu, cuida't, mima't, fes allò que t'agrada fer i que fa temps que no fas. Queda amb les teves amigues, gaudiex del temps d'oci amb tu mateixa!
La idea bàsica de l'autoestima és estimar-nos a nosaltres mateixos i per fer-ho hem de dedicar-nos temps, igual que fem amb la gent a qui estimem.
Una abraçada ben i ben forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat