No sé qui m'agrada, faig algú més de liarme amb un d'ells?
hola!
Bueno, primer de tot des de principi de curs que em fixo molt amb un noi de la meva classe, em diu coses i em faig ilusions amb ell i se que no tindria que ilusionarme per que despres em pillo, es guapissim i em fa molta vergonya parlar amb ell, a les activitats de classe quasi sempre em toca anar amb ell i em moro peró a la vegada és el millor que em pot passar pero hi ha un obstacle al mig, el seu amic, m'he liat amb ell uns quants cops i crec que sento algo per ell, el nen de la meva classe em va dir que intentaria que jo pogues estar amb ell pero per les cares que em posa sembla que no vulgi que estigui amb el seu amic, el seu amic (amb el que me liat) em va dir de fer algo mes a part de liar-nos, jo sé que vui peró ell es un any més petit que jo i cuan em paro a penssaro no vull ja que ho trobo una mica penos fer algo amb un nen mes petit que jo per molt que la edat no importi, em fa por que em vulgui posar dits, tinc molt fluxe i em fa por el que li pugui dir al altre o el que pensi de mi per aixó prefereixo follar peró no estic convensuda de que sigui amb ell el primer cop, creieu que a l'hora de posar dits el fluxe es nota molt si en tens amb abundancia? M'espero una mica per veure les possibilitats que tinc amb el altre ja que hi tinc més confiança, m'agrada més i és de la meva edat? Peró es que tinc una amiga que ja no es verge i cada cop que m'ho explica em venen més ganes de perdre-la... que puc fer? m'espero? només dits i la verginitat ja arrivara? SISPLAU CONTESTEU-ME ÉS MOLT IMPORTANT PER MI ESTIC MOLT CONFOSA!
Cristina Albó

Hola anonima123,
Pel que fa a la decisió de si fer-ho o no
fer-ho, esperar a l'altre o fer-ho amb el noi que és més petit, no podem
dir-te què fer, la decisió l'has de prendre tu.
Si parlem del
flux, sí que és possible que el noi ho noti si t'estimula amb la mà,
però no t'hauria de fer vergonya, el flux vaginal és natural i
saludable. D'altra banda, que et masturbi no significa que hagi
d'introduir els dits dins la vagina si no vols, sentiràs més plaer si
estimula la zona del clítoris. Ensenya-li, indica'l com t'agrada, com et
masturbes, i així ell poc a poc anirà aprenent com t'agrada sentir
l'estimulació.
Valora abans de res, quina és la teva decisió, en aquest terreny no et podem ajudar massa ja que és una decisió teva.
Gràcies per escriure'ns!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat