Confosa....
Holasoc una noia de 14 anys i tinc ganes de masturbar-me el problema que tinc es que no se com haig de fer-ho no se per on haig de posar els dits......em podríeu ajudar esque vaig molt perduda en aquest temes....
Cristina Albó

Hola Anonimaaaa 22,
La masturbació és la forma que tenim de
conèixer com és i com funciona el nostre plaer, el millor és que tu
mateixa investiguis, de quina manera, pressió, contacte  t'agrada més o
et fa sentir més plaer.
I això no només inclou els genitals, tot
el nostre cos pot ser erogen, és a dir, pot produir plaer. Intenta
descobrir quines altres parts del teu cos, de la teva pell, et són agradables!
On més plaer sentiràs si et centres en els genitals, que és el que ens sembla per la teva consulta, pots investigar per la zona del clítoris. Descobreix-lo! Acarona'l de diferents maneres: de dalt a baix, fent rodones, etc... Per tant, no cal que introdueixis els dits enlloc, si vols descobrir com és la sensació dins la vagina, pots introduir-te un o dos dits però si el que vols és obtenir plaer, el més eficaç és estimular la zona del clítoris.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat