Estic obsessionat amb masturbar-me?
Hola!
Fa uns dies va ser el primer cop que hem vaig masturbar del tot, es a dir, que hem va sortir semen. Des d'aquell dia, no paro de masturbar-me. No sé si és una obsessió o el què, però estic molt preocupat! Ara hem masturbo uns dos o tres cops al dia. És molt? Hem puc quedar sense semen a causa d'això?
Moltes gràcies!
Cristina Albó

Hola Bart201788,
Valorar si et masturbes massa o no, no depèn de nosaltres. La masturbació és la forma que tenim les persones de conèixer el nostre cos, de saber com sentim plaer i de conèixer part de la nostra sexualitat.
La quantitat de vegades que ens masturbis seria un problema si deixessis de fer coses del teu dia a dia. Si alteressis el teu ritme de vida per a masturbar-te, o si et generés malestar fer-ho. Si aquest no és el cas i estàs iniciant-te en aquest descobriment de la sexualitat, és possible que tinguis més ganes de seguir experimentant,
D'altre banda i responent la pregunta que ens fas, el semen es va generant, per moltes vegades que ejaculis, no deixaràs de produir-ne.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat