Busco noves maneres de masturbar-me.
Hola, ja fa dies que busco noves maneres de mastutbar-me, però no les trobo.
El mètode de tirar el prepuci avall repetides vegades, ja no em dóna plaer.
Us agrairia molt que em diguessiu noves maneres de masturbar-me.
Gràcies.
Per cert, la feina que feu en els consultoris es molt bona.
Mariona Busto

Hola Marky_7!
En primer lloc moltes gràcies pels teus comentaris! Ens agrada llegir que la nostra feina us és d'utilitat.
Has provat de masturbar-te no centrant-te únicament en els genitals? Fixa't que tenim tot un cos per explorar i segurament anem directament als genitals sense tenir en compte la resta del cos. Acaricia't, toca't... segurament descobriràs coses noves!
Pots provar també a estimular-te amb ritmes i intensitats diferents, fent servir algun lubricant, estimulant també els testicles i la part que queda entre l'anus i els testicles... Juga, investiga i vés descobrint noves sensacions!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat