No se si li agrado....
Bueno, aquesta consulta ja l'he fet, però necessito que em contesteu i estic molt rayada, no se que fer.
Vale a ver, em mola una tia i no es d'on vic jo, està a unes dos hores d'on vic jo. Amb aquesta noia fa un mes que hi parlo mes o menys i nose perquè m'agrada, jo crec perquè al principi era molt maja i carinyosa amb mi ( em deia amor, cari i coses aixi) crec q no m'agrada, nose a lu millor estic ilusionada, no u se estic confusa, nose ni lu que sento, però se que es algo d'amor.
A mi quan em mola una persona, soc molt pesada i vull que em contesti aviat o em fiqui cors i coses aixi, i algun cop u fa, però ara es mes borde que al principi. Té un any menys i la vaig coneixer aquest any a les festes del poble, es timida, pero es normal, perque estava sola amb les meves amigues.
No tenim moltes coses en comú i molts cops estem discutint per algo, pero encara aixi continuem parlant, ahir mateix vam discutir molt fortament, inculs em va perdre una mica el respcecte... i em vaig aguantar les ganes d'enviar-la a la merda, al final anavem a deixar de parlar avui, però m'ha obert despres de 30 m de deixar de parlar dient-me de la seva part per a que felicites a la meva germana, ja que avui es el seu aniversari, i tot que ahir em va faltar el respecte li he dit que jo volia seguir parlant i ella m'ha dit que també, en conclusió ara parlem, però sempre trec jo tema, i fent-li un audio casi sempre i se'n fot de mi perque faig audios i crec q li cansa, però si no en fes seria molt aburrit, i com es riu de mi ja no faig audios.
Sempre li dic que l'estimo i ella em diu que també, però he ''cotillejat'' una mica al seu insta i he vist que amb les seves amigues es molt carinyosa i els diu que se les estima i lis fica amor i coses aixi. Té un novi de fa 1 any i algo que es molt més gran que ella i va penjar una foto amb ell fa temps, pero no es tant carinyosa amb ell que amb les amigues.
També es molt reservada i no vol explicar la seva vida, i això em dificulta parlar amb ella, perquè nose quan esta borde i ho esta pasant malament per a poder-la ajudar o per a no cagar-la i que s'enfadi amb mi...
En conclusió, nose si es bi, nose de que parlar amb ella, dieu-me algun tema del que parlar per a poder saber les coses que ens poden agradar o coses aixi. Per exemple a mi i a ella ens agrada el futbol, pero ella es del madrid i jo del barça i ja esta... a discutir. Com saber si es bi sense preguntar-li...?
Cristina Albó

Hola thequeenofpain,
Aquesta consulta aniria al consultori de psicologia però no et deixarem sense resposta, tot i que no podem solucionar la situació.
La veritat és que no podem saber RES sense preguntar, ja que, el que imaginem no té perquè ser el que sent l'altre persona. És inevitable fer-se il·lusions quan ens agrada algú però no podem basar la relació en les respostes o suposicions que ens fem nosaltres mateixes/os. Si és carinyosa amb les seves amigues o amb el seu novio i ho és menys amb tu, potser no pots comparar tipus de carinyo o afecte.
Si realment teniu una relació tant propera per part de les dues, potser podries parlar amb ella, del que sents. I potser la resposta no t'agradarà però al menys ja no hauràs de basar-te en suposicions sinó en el que ella t'expressi.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat