Masturbació femenina
Hola, em dic Maria i tinc 17 anys, des de que vaig entrar en l'adolescència he tingut una vida sexual activa, mai he arribat a la pentració, i per una altra banda em masturbo, ja que considero que és molt important conèixer el propi plaer sexual.
Fa bastants mesos que no em lio amb cap noi, de fet en tinc ganes, sóc guapa i els nois sempre m'han anat al radera, però després sempre ho he trobat rídicul, necessito trobar un noi que vegui el sexe d'una manera sofisticada i elegant, com un joc de dos i no com un premi.
Aquest fet fa que em masturbi més del normal, i que tingui ganes de fer l'amor quan trobi aquesta persona especial. Normalment quan em masturbo només em toco al punt G i al clítoris, però com podria fer per acostumar la meva vagina a una pentració més ampla i profunda? Fa uns dies ho vaig provar amb un plàtan i més aviat em fa fer mal, és possible que al cap d'unes setmanes ja no m'hen fes? També he pogut experimentar que la dilatació de la vagina en la masturbació vers quan tens contacte físic no és la mateixa. M'agradaria obtenir consells per a una masturbació profunda i ampla.
Gràcies!
Cristina Albó

Hola Mariaguapa,
Està molt bé que reivindiquis el coneixement del propi plaer sexual, és important per a poder conèixer el nostre cos :)
Pel que fa a la demanda que ens fas, el millor és que per a jugar amb la penetració en la masturbació individual, utilitzis productes dissenyats exclusivament amb aquesta finalitat. Un plàtan no ha estat dissenyat per a la penetració vaginal, un vibrador sí. Tens 17 anys, i les joguines eròtiques no te les vendran fins que en tinguis 18, hauràs de provar a veure si en alguna jugueteria te'n venen algun o esperar a la majoria d'edat per a seguir investigant en aquest terreny de forma individual.
Si vols intentar una penetració més ample, prova a introduir dos dits dins la vagina. Però si el que vols és obtenir plaer, possiblement l'obtinguis de forma més ràpida a través de l'estimulació del clítoris.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat