Quan el meu nòvio em fa dits em fa mal, es normal?
Ja fa un temps que tinc nòvio
Portem 2-3 dies on les nostres cites son molt molt HOT, i en aquestes 2-3 cites em va ficar els dits, a la segona se'm va trencar l'himen pero cada vegada que em fica els dits em fa mal, es normal?
Cristina Albó

Hola laura16,
Si del que es tracta quan "et fica els dits"  és que sentis plaer, potser seria millor que li ensenyessis com et masturbes tu estimulant el clítoris, més que introduir i treure els dits de dins la vagina.
És possible que si et fa mal (i ja no tens himen perquè ja s'ha trencat), sigui perquè no introdueix els dits en la posició correcte. Indica-li tu, com ha d'introduir els dits (si és el que et dona plaer), explicant-li com ho fas tu, ja que el millor és que primer ens coneixem a nosaltres mateixes per a poder indicar a altres persones.
Per tant, us animem a seguir explorant sobre la vostre sexualitat i a explorar la zona del clítoris, més que l'interior de la vagina, segurament així obtindràs més plaer i excitació.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat