AaAaAajuda please!!ªª
Hola, necesito ajuda. Sóc una noia la qual m'agrada molt una persona, m'agradaria que em poguesiu dir alguns consells per fer que aquesta persona s'enamori de mi, em farieu un gran favor. Aquesta persona és més gran que jo (6 anys).
Si pot ser no em digueu a mi de fer el primer pas ja que sóc molt timida i preferiria que si almenys l'he de fer jo, que a l'altra persona li agradi, en resum, em podrieu ajudar a aconseguir que aquesta persona s'enamori de mi?
P.D: Molt bona feina adolescents.cat, tant en les notícies com en el consultori, ja que hi han coses que m'han ajudat.
Mariona Busto

Hola Noia anònima de ponent!
El millor que pots fer per enamorar a algú és ser sempre tu mateixa, i no intentar ser qui no ets. El que realment enamora de les persones és la naturalitat i l'espontaneïtat. Si intentem fingir o ser qui no som, les coses no solen sortir bé! Així doncs, mostra't tal com ets!
El que et recomanem també és que us conegueu millor, això no vol dir que hagis de fer tu el primer pas, simplement intentar que el vostre vincle sigui més potent i més estret. Iniciar una relació amb una amistat és sempre un bon començament!
Per últim, recorda que no podem forçar els sentiments de ningú, ni forçar que s'enamorin de nosaltres. Així doncs, sigues tu, aquesta és la millor carta de presentació!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
Noia anònima de ponent
Moltes gràcies per la resposta, ho ficaré en pràctica.